New directory tree, with preprocessor/ inside interpretor/.
[Faustine.git] / interpretor / faust-0.9.47mr3 / architecture / jack-console.cpp
diff --git a/interpretor/faust-0.9.47mr3/architecture/jack-console.cpp b/interpretor/faust-0.9.47mr3/architecture/jack-console.cpp
deleted file mode 100644 (file)
index 4da8d08..0000000
+++ /dev/null
@@ -1,112 +0,0 @@
-/************************************************************************
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-       IMPORTANT NOTE : this file contains two clearly delimited sections : 
-       the ARCHITECTURE section (in two parts) and the USER section. Each section 
-       is governed by its own copyright and license. Please check individually 
-       each section for license and copyright information.
-*************************************************************************/
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-/*******************BEGIN ARCHITECTURE SECTION (part 1/2)****************/
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-/************************************************************************
-    FAUST Architecture File
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-       that contains this FAUST architecture section and distribute  
-       that work under terms of your choice, so long as this FAUST 
-       architecture section is not modified. 
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- ************************************************************************/
-
-#include <libgen.h>
-#include <math.h>
-#include <iostream>
-
-#include "gui/console.h"
-#include "misc.h"
-#include "audio/jack-dsp.h"
-
-#ifdef OSCCTRL
-#include "gui/OSCUI.h"
-#endif
-
-using namespace std;
-
-
-/******************************************************************************
-*******************************************************************************
-
-                                                              VECTOR INTRINSICS
-
-*******************************************************************************
-*******************************************************************************/
-
-<<includeIntrinsic>>
-
-/******************************************************************************
-*******************************************************************************
-
-                                                               USER INTERFACE
-
-*******************************************************************************
-/**************************BEGIN USER SECTION **************************/
-               
-<<includeclass>>
-
-/***************************END USER SECTION ***************************/
-
-/*******************BEGIN ARCHITECTURE SECTION (part 2/2)***************/
-                                       
-mydsp          DSP;
-list<GUI*>     GUI::fGuiList;
-       
-//-------------------------------------------------------------------------
-//                                                                     MAIN
-//-------------------------------------------------------------------------
-int main(int argc, char *argv[] )
-{
-       char    jackname[256];
-       snprintf(jackname, 255, "%s", basename(argv[0]));
-
-       CMDUI* interface = new CMDUI(argc, argv);
-       DSP.buildUserInterface(interface);
-
-#ifdef OSCCTRL
-       GUI*    oscinterface = new OSCUI(jackname, argc, argv);
-       DSP.buildUserInterface(oscinterface);
-#endif
-
-       jackaudio audio;
-       audio.init(jackname, &DSP);
-       interface->process_command();
-       audio.start();
-               
-#ifdef OSCCTRL
-       oscinterface->run();
-#endif
-       interface->run();
-       
-       audio.stop();
-       return 0;
-} 
-
-
-               
-/********************END ARCHITECTURE SECTION (part 2/2)****************/
-