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[minwii.git] / src / pywiiuse / pygame_wiimouse.py
index 013d91b..d26ce12 100755 (executable)
@@ -88,23 +88,6 @@ class wiimote_thread(Thread):
     
     def selectWiimote(self, wiimoteIndex) :
         self.selectedWiimoteIndex = wiimoteIndex
-        for i in range(self.actual_nmotes) :
-            wm = self.wiimotes[i]
-            if i == wiimoteIndex :
-                self.do(wiiuse.set_ir, wm, 1)
-                self.do(wiiuse.set_ir_vres, wm, *self.screenResolution)
-                if self.position == 'ABOVE' :
-                    position = wiiuse.IR_ABOVE
-                elif self.position == 'BELOW' :
-                    position = wiiuse.IR_BELOW
-                else :
-                    position = wiiuse.IR_ABOVE
-                self.do(wiiuse.set_ir_position, wm, position)
-                # TODO aspect ratio
-                #self.do(wiiuse.set_aspect_ratio, wm, aspect)
-                
-            else :
-                self.do(wiiuse.set_ir, wm, 0)
 
     def do(self, func, *args):
         '''Run the function in the thread handling the wiimote'''
@@ -127,9 +110,10 @@ class wiimote_thread(Thread):
 
     def quit(self):
         '''Go away.'''
-        for i in range(self.nmotes):
-            wiiuse.set_leds(self.wiimotes[i], 0)
-            wiiuse.disconnect(self.wiimotes[i])
+        # TODO will crash if self.nmotes > 4
+        # for i in range(self.nmotes):
+        #     wiiuse.set_leds(self.wiimotes[i], 0)
+        #     wiiuse.disconnect(self.wiimotes[i])
         self.go = False
 
     def get_count(self):
@@ -217,7 +201,7 @@ def init(nmotes, timeout, screenResolution=(660, 370), position='ABOVE'):
     for i in range(nmotes) :
         wm = Wiimote(i) # access the wiimote object
         wm.enable_accels(0) # turn off acceleration reporting
-        #wm.enable_ir(1, vres = screenResolution, position=position)
+        wm.enable_ir(1, vres = screenResolution, position=position)
 
 
 def get_count():