Bugfixes en tout genre de la version 2.0.0.
[minwii.git] / src / pywiiuse / pygame_wiimouse.py
index b8b4c99..d26ce12 100755 (executable)
@@ -88,23 +88,6 @@ class wiimote_thread(Thread):
     
     def selectWiimote(self, wiimoteIndex) :
         self.selectedWiimoteIndex = wiimoteIndex
     
     def selectWiimote(self, wiimoteIndex) :
         self.selectedWiimoteIndex = wiimoteIndex
-#        for i in range(self.actual_nmotes) :
-#            wm = self.wiimotes[i]
-#            if i == wiimoteIndex :
-#                self.do(wiiuse.set_ir, wm, 1)
-#                self.do(wiiuse.set_ir_vres, wm, *self.screenResolution)
-#                if self.position == 'ABOVE' :
-#                    position = wiiuse.IR_ABOVE
-#                elif self.position == 'BELOW' :
-#                    position = wiiuse.IR_BELOW
-#                else :
-#                    position = wiiuse.IR_ABOVE
-#                self.do(wiiuse.set_ir_position, wm, position)
-#                # TODO aspect ratio
-#                #self.do(wiiuse.set_aspect_ratio, wm, aspect)
-#                
-#            else :
-#                self.do(wiiuse.set_ir, wm, 0)
 
     def do(self, func, *args):
         '''Run the function in the thread handling the wiimote'''
 
     def do(self, func, *args):
         '''Run the function in the thread handling the wiimote'''
@@ -127,9 +110,10 @@ class wiimote_thread(Thread):
 
     def quit(self):
         '''Go away.'''
 
     def quit(self):
         '''Go away.'''
-        for i in range(self.nmotes):
-            wiiuse.set_leds(self.wiimotes[i], 0)
-            wiiuse.disconnect(self.wiimotes[i])
+        # TODO will crash if self.nmotes > 4
+        # for i in range(self.nmotes):
+        #     wiiuse.set_leds(self.wiimotes[i], 0)
+        #     wiiuse.disconnect(self.wiimotes[i])
         self.go = False
 
     def get_count(self):
         self.go = False
 
     def get_count(self):