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[minwii.git] / src / app / widgets / column.py
index a5001d3..667903c 100755 (executable)
@@ -8,8 +8,6 @@ $URL$
 import pygame
 from colorsys import hls_to_rgb
 from gradients import gradients
 import pygame
 from colorsys import hls_to_rgb
 from gradients import gradients
-import events
-from eventutils import event_handler, EventDispatcher, EventHandlerMixin
 from math import floor
 from globals import BACKGROUND_LAYER
 from globals import FOREGROUND_LAYER
 from math import floor
 from globals import BACKGROUND_LAYER
 from globals import FOREGROUND_LAYER
@@ -24,7 +22,7 @@ from config import FONT
 from config import FONT_COLOR
 
 
 from config import FONT_COLOR
 
 
-class Column(pygame.sprite.DirtySprite, EventHandlerMixin) :
+class Column(pygame.sprite.DirtySprite) :
     
     def __init__(self, group, hue, rect, tone) :
         pygame.sprite.DirtySprite.__init__(self, group)
     
     def __init__(self, group, hue, rect, tone) :
         pygame.sprite.DirtySprite.__init__(self, group)
@@ -88,26 +86,6 @@ class Column(pygame.sprite.DirtySprite, EventHandlerMixin) :
             self.rect = self.rectOff
         self.state = state
         self.dirty = 1    
             self.rect = self.rectOff
         self.state = state
         self.dirty = 1    
-    
-    @event_handler(pygame.MOUSEBUTTONDOWN)
-    def onMouseDown(self, event) :
-        if self.rect.collidepoint(*event.pos) :
-            self.update(True)
-            self.raiseNoteOn()
-
-    @event_handler(pygame.MOUSEBUTTONUP)
-    def onMouseUp(self, event) :
-        self.update(False)
-        self.raiseNoteOff()
-    
-    def raiseNoteOn(self) :
-        evt = pygame.event.Event(events.NOTEON, tone=self.tone)
-        pygame.event.post(evt)
-
-    def raiseNoteOff(self) :
-        evt = pygame.event.Event(events.NOTEOFF, tone=self.tone)
-        pygame.event.post(evt)
-
 
         
 def hls_to_rgba_8bits(h, l, s, a=1) :
 
         
 def hls_to_rgba_8bits(h, l, s, a=1) :