summary | 
shortlog | 
log | 
commit | commitdiff | 
tree
raw | 
patch | 
inline | side by side (from parent 1: 
0509328)
 
 import types
 import pygame
 from StringIO import StringIO
 import types
 import pygame
 from StringIO import StringIO
+from logging import getLogger, basicConfig, DEBUG
+import sys
+basicConfig(level=DEBUG, stream = sys.stdout)
+console = getLogger('minwii.eventutils')
 
 class _EventDispatcher :
     def __init__(self) :
 
 class _EventDispatcher :
     def __init__(self) :
 
         
     def addEventListener(self, eventType, listener) :
         if self.registry.has_key(eventType) :
         
     def addEventListener(self, eventType, listener) :
         if self.registry.has_key(eventType) :
-            self.registry[eventType].append(listener)
+            self.registry[eventType][listener] = True
-            self.registry[eventType] = [listener]
+            self.registry[eventType] = {listener:True}
+    
+    def removeEventListener(self, eventType, listener) :
+        try :
+            del self.registry[eventType][listener]
+        except KeyError :
+            console.warn("no listener to remove")
     
     def dispatchEvents(self) :
         events = pygame.event.get()
         for event in events :
     
     def dispatchEvents(self) :
         events = pygame.event.get()
         for event in events :
-            listeners = self.registry.get(event.type, [])
-            for listener in listeners :
+            listeners = self.registry.get(event.type, {})
+            for listener in listeners.keys() :
                 listener(event)
     def reset(self) :
         self.registry = {}
                 listener(event)
     def reset(self) :
         self.registry = {}