ménage.
authorpin <pin@fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342>
Fri, 5 Mar 2010 10:50:41 +0000 (10:50 +0000)
committerpin <pin@fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342>
Fri, 5 Mar 2010 10:50:41 +0000 (10:50 +0000)
git-svn-id: https://svn.cri.ensmp.fr/svn/minwii/trunk@68 fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342

src/app/minwii.py
src/app/widgets/cursors.py

index a92590e..26e2a5e 100755 (executable)
@@ -16,7 +16,7 @@ class MinWii(object):
     def __init__(self) :
         app = Desktop()
         
     def __init__(self) :
         app = Desktop()
         
-        if True :
+        while True :
             home = Home()
             home.connect(QUIT, app.quit)
             app.run(home)
             home = Home()
             home.connect(QUIT, app.quit)
             app.run(home)
index 2c22b5d..db1ac56 100755 (executable)
@@ -53,7 +53,6 @@ class WarpingCursor(pygame.sprite.DirtySprite, EventHandlerMixin):
         pygame.event.set_allowed(pygame.MOUSEMOTION)
         # ---
         x, y = pygame.mouse.get_pos()
         pygame.event.set_allowed(pygame.MOUSEMOTION)
         # ---
         x, y = pygame.mouse.get_pos()
-        print 'mouse pos :', x, y
         left = x - self.width / 2
         top = y - self.height / 2
         self.rect = pygame.Rect((left, top), (self.width, self.height))
         left = x - self.width / 2
         top = y - self.height / 2
         self.rect = pygame.Rect((left, top), (self.width, self.height))