Ce n'est pas une bonne idée d'utiliser des événements de code > NUMEVENTS.
authorpin <pin@fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342>
Thu, 8 Apr 2010 12:25:46 +0000 (12:25 +0000)
committerpin <pin@fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342>
Thu, 8 Apr 2010 12:25:46 +0000 (12:25 +0000)
git-svn-id: https://svn.cri.ensmp.fr/svn/minwii/trunk@126 fe552daf-6dbe-4428-90eb-1537e0879342

src/pywiiuse/pygame_wiimote.py

index 26d9f9d..5540430 100755 (executable)
@@ -22,7 +22,6 @@ import time
 
 # events to use. Is there a way to get ones known to be unused?
 base = pygame.USEREVENT
-print 'pygame_wiimote base :', pygame.USEREVENT
 WIIMOTE_BUTTON_PRESS = base + 1
 WIIMOTE_BUTTON_RELEASE = base + 2
 WIIMOTE_ACCEL = base + 3
@@ -33,10 +32,6 @@ NUNCHUK_ACCEL = base + 7
 NUNCHUK_JOY = base + 8
 WIIMOTE_STATUS = base + 9
 WIIMOTE_DISCONNECT = base + 10
-pygame.USEREVENT = WIIMOTE_DISCONNECT
-if pygame.USEREVENT > pygame.NUMEVENTS :
-    pygame.NUMEVENTS = pygame.USEREVENT
-
 
 wiiuse = None # import within the thread, why do I have to do this?